My Dog: mijn digitale ondernemingsgegevens

My Dog - Mijn Digitale Ondernemings Gegevens

Binnen Van As is er een duidelijke keuze gemaakt: wij kiezen voor digitalisering! Die keuze is echter niet vandaag gemaakt, maar jaren terug.

In een eerste stap hebben wij de documenten die wij permanent ter beschikking moeten hebben -  zoals bijvoorbeeld KBO-uittreksels, publicaties in het Belgisch Staatsblad, statuten, leningsovereenkomsten, huurcontracten ... - opgeslagen in een eigen ontwikkeld softwarepakket. Met een gespecialiseerde zoekfunctie kunnen wij snel en eenvoudig zoeken naar een bepaald document.

In 2015, 2016, 2017 en 2018 namen wij elk proces afzonderlijk onder de loep en dachten wij na hoe wij de hele flow volledig digitaal en efficiënter konden laten verlopen. Het digitale Van As-verhaal ging daarbij steeds verder. Het blinde vertrouwen van een geliefde hond die de krant brengt naar z'n baasje, dit alles zit verwerkt in het volledig uitgewerkte klantenportaal My Dog.

Overzichtelijk, snel en eenvoudig platform

Momenteel deelt al meer dan 90% van ons cliënteel de bankuittreksels met ons kantoor door het gebruik van Codabox. Zo krijgen wij de bankuittreksels in een beveiligde omgeving bij ons. Deze klanten hoeven dus hun bankuittreksels niet af te drukken om ze daarna aan ons kantoor af te geven.

Op dag van vandaag is het mogelijk om uw aan- en verkoopfacturen digitaal te bezorgen aan ons kantoor via het nieuw klantenportaal My Dog. Uw facturen afdrukken is niet meer nodig en de verplaatsing naar ons kantoor hoeft u ook niet meer te maken. Facturen naar onze digitale brievenbus versturen is voldoende. Wij doen de rest!

Daarnaast heeft iedere klant ook de kans om zich te registreren en een eigen profiel aan te maken waarop de ondernemingsgegevens en verschillende documenten van de onderneming héél overzichtelijk, snel en makkelijk te raadplegen zijn. Dit uiteraard binnen een beveiligde omgeving.

Met deze keuze voor digitalisering was Van As vooruit op zijn tijd. Vanaf 1 januari 2026 zal digitale facturatie namelijk voor elke onderneming verplicht zijn. Wij wachten echter niet af, maar laten u nu al gebruikmaken van alle troeven die e-invoicing te bieden heeft. 

Contacteer ons voor een samenwerking

Bij Van As ontzorgen we ondernemers en werknemers met deskundig en proactief advies inzake facturatie, btw en fiscale regelgeving. Ons toegewijde team staat klaar als uw copiloot, met expertise en menselijke betrokkenheid, zodat u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten.

Van As Kortrijk

Morinnestraat 1
B-8500 Kortrijk

  • Maandag t.e.m. vrijdag
    08.30 - 12.30 u. & 13.30 - 17.30 u.
  • Donderdagnamiddag telefonisch niet bereikbaar.
  • ’s Avonds en zaterdag op afspraak.

Van As Roeselare

Iepersestraat 456
B-8800 Roeselare

  • Maandag t.e.m. vrijdag
    08.30 - 12.30 u. & 13.30 - 16.30 u.
  • Donderdagnamiddag telefonisch niet bereikbaar.
  • ’s Avonds en zaterdag op afspraak.

© Van As 2024. Alle rechten voorbehouden | Cookie en privacybeleid | Disclaimer

Made by Hummingbirds