My DOG

Mijn Digitale OndernemingsGegevens

Binnen Van As is er een duidelijke keuze gemaakt: wij kiezen voor digitalisering! Die keuze is echter niet vandaag gemaakt, maar jaren terug.

In een eerste stap hebben wij de documenten die wij permanent ter beschikking moeten hebben zoals bijvoorbeeld: uittreksels KBO, publicaties Belgisch Staatsblad, statuten, leningsovereenkomsten, huurcontracten, ... opgeslagen in een eigen ontwikkeld softwarepakket. Met een gespecialiseerde zoekfunctie kunnen wij snel en eenvoudig zoeken naar een bepaald document.

In 2015, 2016, 2017 en 2018 nemen wij elk proces afzonderlijk onder de loep en denken wij na hoe wij de hele flow volledig digitaal en efficiënter kunnen laten verlopen.

Het digitale Van As-verhaal gaat verder ...

Het blinde vertrouwen van een geliefde hond die de krant brengt naar z'n baasje, dit alles zit verwerkt in het volledig nieuwe klantenportaal My DOG.

Momenteel deelt reeds meer dan 90% van ons cliënteel hun bankuittreksels met ons kantoor door het gebruik van Codabox. Zo krijgen wij de bankuittreksels in een beveiligde omgeving bij ons. Deze klanten hoeven dus hun bankuittreksels niet af te drukken om ze daarna aan ons kantoor af te geven.

Op dag van vandaag is het mogelijk om uw aan- en verkoopfacturen digitaal te bezorgen aan ons kantoor via het nieuw klantenportaal My DOG. Uw facturen afdrukken is niet meer nodig en de verplaatsing naar ons kantoor hoeft U ook niet meer te maken. Facturen naar onze digitale brievenbus versturen is voldoende.
Wij doen de rest!

Daarnaast heeft iedere klant ook de kans om zich te registreren en een eigen profiel aan te maken waarop de ondernemingsgegevens en verschillende documenten van de onderneming héél overzichtelijk, snel en makkelijk te raadplegen zijn. Dit uiteraard binnen een beveiligde omgeving!